Dobre vediet
V tejto časti nájdete užitočné tipy a návody pre jednoduchšie spracúvanie objednávok. Objednávanie autodielov, olejov, mazív a príslušenstva pre automobily máte takto vo vlastných rukách
1. Doručenie všetkého tovaru v rámci jednej objednávky naraz
Keďže v rámci jednej objednávky môžete mať položky s rôznymi dodacími časmi, tak samozrejme prioritne je systém nastavený tak, že všetko čo je dostupné, ihneď vyskladňujeme.
Sú však situácie, kedy Vám viac vyhovuje dodanie všetkých položiek naraz a pre tento prípad je v košíku > v sekcií vytváranie objednávky v spodnej časti možnosť výberu dodania.

2. Osobný odber tovaru
V prípade, že si chcete niektorú objednávku vyzdvihnúť osobne, máte možnosť v košíku > v sekcií vytváranie objednávky zvoliť výber dopravy na osobný odber.
Túto možnosť nájdete približne v strede pod fakturačnými údajmi, kde jednoducho zakliknete napr. NR – Osobný odber a táto objednávka na Vás bude čakať u nás na prevádzke

3. Zmeniť spôsob platby
Ak ste u nás nastavený na platbu prevodným príkazom (na faktúru) so splatnosťou, tak máte možnosť výberu platby jednotlivej objednávky na hotovosť. V takomto prípade nie je potrebné do poznámky uvádzať spôsob platby (systém to už automaticky eviduje)
Odporúčame túto funkciu využiť v kombinácií s výberom konkrétneho dokladu (v tomto prípade Paragón), ktorý nájdete o niečo nižšie, v spodnej časti obrazovky.
Zaškrtnutím „oddeliť na samostatný doklad“ len potvrdíte, aby sa Vám na tento paragón (hotovostný blok) nezaplietol iný tovar. S takouto formou si viete veľmi jednoducho manažovať svoje objednávky a nemusíte sa tak obávať, či si niekto stihne/nestihne prečítať poznámku
4. Dodať na konkrétny deň
Ak si plánujete prácu na budúce obdobie, zvoľte deň v ktorý si objednávaný tovar prajete doručiť. Takto si viete naobjednávať tovar vopred a už naň nemusíte myslieť, dodáme vo zvolený deň.
